Din varukorg

Din varukorg är tom

Din varukorg

Din varukorg är tom

Click & Collect – Vanliga frågor

Kan jag reservera varor på hemsidan?
Ett antal varor på hemsidan kan endast köpas online. Dessa varor finns inte på lager i våra butiker och kan därför inte reserveras. Det är tydligt markerat vilka varor som endast säljs online.

Hur kan jag se om varan finns på lager i en butik?
Hitta den vara som du önskar att reservera och klicka på länken ”Reservera och hämta i butik”. Här kan du se lagersaldo för varje butik.

Skall jag betala online eller i butiken?
Med Click & Collect skall du betala i butiken.

När är mina varor klara för avhämntning?
1 timme efter du har genomfört din order på JYSK.se kommer du få en e-post och ett SMS som informerar dig om att dina varor är redo för avhämtning.

När är mina varor klara för avhämtning om jag beställer utanför butiken öppningstid?
Reservationer som kommer in utanför butikens öppningstider kommer att genomgås så snart butiken öppnar. När butikspersonalen har dina klara för avhämtning för då besked via e-mail och sms.

Var skall jag hämta mina varor?
För att hämta dina varor behöver du bara vända dig till en av våra medarbetare i butiken.

Vad skall jag ta med när jag hämtar mina varor?
När du ska hämta dina varor skall du uppvisa din reservationsbekräftelse. Du kan antingen välja att skriva ut bekräftelsen eller visa mailet eller sms:et som du mottagit på din mobiltelefon.

När ska jag senast hämta ut mina varor?
Vi reserverar dina varor upp till följande dag inom butikens öppettider.  Har du t.ex. reserverat en vara på måndagen skall du senast hämta den på tisdag innan butiken stänger.

Är det 14-dagars returrätt på varor köpta som Click & Collect?
Ja, när du beställer en vara som Click & Collect får du 14-dagars full returrätt.

Kan jag annullera min reservation?
I reservationsbekräftelsen du får via e-mail hittar du en länk du skall klicka på om du önskar att annullera din reservation.

Finns det en risk att den vara jag reserverat inte finns på lager?
Det kan dessvärre hända att en vara som har blivit reserverad inte finns på lager i butiken. I det fallet kommer medarbetaren i butiken att försöka hjälpa dig att hitta en alternativ vara.

Vem ska jag kontakta om jag har frågor som inte har blivit besvarade ovanför?

Har du ytterligare frågor kan du kontakta kundservice på 0770-457 457  eller via detta formulär.

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev

Credit Cards
Trygg E-handel