Madrass- och täckedagar - Spara upp till 50%*
Svar
Vid online ordrar:
Hittade du inte svaret på din fråga? Skriv till vår kundservice.
Din varukorg
Din varukorg
Vi hjälper dig gärna med svar på frågor kring ordrar - tex betalningsalternativ, Click & Collect eller hur man avbryter eller ändrar en beställning. Kan du inte finna svaret på din fråga så är du välkommen att kontakta vår kundservice.
Ändring och avbeställning av order
Svar
Hittade du inte svaret på din fråga? Skriv till vår kundservice.
Svar
Hittade du inte svaret på din fråga? Skriv till vår kundservice.
Reservation av order - Click & Collect
Svar
Vi rekommenderar att du väljer Click & Collect, om du önskar att reservera varor som redan finns på lager i butiken. Upphämtning i butik väljer du om du vill köpa varor från vårt utökade sortiment online.
Hittade du inte svaret på din fråga? Skriv till vår kundservice.
Svar
Din order är reserverad till och med de två efterföljande dagarna, inom butikens öppettider. Ordern behöver hämtas inom butikens öppettider samma dag som du får ditt meddelande eller de två efterföljande arbetsdagarna.
Så snart som butikens medarbetare har dina varor redo för upphämtning så kommer du att få besked via sms och e-mejl.
Hittade du inte svaret på din fråga? Skriv till vår kundservice.
Svar
Inom 30 minuter efter du har genomfört din order på JYSK.se kommer du få ett e-postmeddelande och ett SMS som informerar dig om att dina varor är redo för avhämtning.
Om du genomför din order före eller efter butikens öppettider kommer du att få ett e-postmeddelande och ett SMS inom 30 minuter från att butiken har öppnat som informerar dig om att dina varor är redo för avhämtning.
Saknar du återkoppling kan du kontakta oss, kontaktinformation till butikerna finner du på vår hemsida JYSK.se – Butiker och öppettider.
Hittade du inte svaret på din fråga? Skriv till vår kundservice.
Betalning
Svar
När du beställer dina varor reserverar vi beloppet på ditt konto.
När varorna sedan skickas från vårt lager så drar vi pengarna från ditt konto.
Är det lång tid mellan då du beställt dina varor till ditt leveransdatum så kan reservationen på beloppet släppa och pengarna återkommer till dig. Pengarna kommer sedan ändå att dras när varorna skickas från vårt lager.
Hittade du inte svaret på din fråga? Skriv till vår kundservice.
Svar
Förbehåll i samband med prisfel
Vi reserverar oss för prisfel i reklamtidningar, övriga kataloger och online här på hemsidan.
Om vi skulle ha felaktiga priser rättar vi det så fort vi kan.
Hittade du inte svaret på din fråga? Skriv till vår kundservice.
Svar
Du kan använda vårt presentkort i alla våra svenska fysiska butiker och vid beställningar online.
Hittade du inte svaret på din fråga? Skriv till vår kundservice.
Svar
Prisgaranti:
Ta med ditt kvitto till en av våra fysiska butiker eller höra av dig till vår Kundservice om du köpt och betalat varan online.
Hittade du inte svaret på din fråga? Skriv till vår kundservice.
Svar
Du kan använda nedan betalkort:
•Visa / Visa Electron / V Pay
•Mastercard
•Maestro
Du kan även betala med Klarna-faktura på JYSK.se. Välj om du vill betala inom 14 dagar eller använda delbetalning. En fakturaavgift på 25 kronor tillkommer när man använder denna tjänst.
Hittade du inte svaret på din fråga? Skriv till vår kundservice.
Svar
Javisst, du behöver bara kontakta JYSK B2B på telefon 010-456 62 60 eller mejla dem på b2b-se@jysk.com om vill handla online.
Ni kan också handla i butik mot faktura eller rekvisition. Besök butiken så hjälper de er vidare.
Hittade du inte svaret på din fråga? Skriv till vår kundservice.