Din varukorg

Din varukorg är tom

Din varukorg

Din varukorg är tom

Möbelvecka - Spara upp till 50% på utvalda inomhusmöbler*
Den här veckan är vår kampanjtidning endast digital

Branschen: JYSK den främsta butikskedjan

JYSK är årets butikskedja 2021, enligt branschorganisationen Svensk Handel.
Titeln förpliktigar, men JYSK har mer att ge, enligt vd Johan Sjödin.
 Det känns hedrande att det vi gör uppskattas så mycket, säger han.

Sveriges bästa butikskedjor var samlade, men när vinnaren utsågs stod JYSK i centrum.
I slutet av förra året utsågs JYSK till årets butikskedja på branschgalan Retail Awards.
En stor ära, inte minst sett till konkurrensen.
”Under ett år som har varit utmanande för de flesta har de lyckats stärka resultatet, expandera och påbörja en uppgradering av konceptet samtidigt som de har tagit ett steg extra för att säkerställa kundernas säkerhet. I alla förändringar som kedjan gör står medarbetarnas välmående i fokus,” löd motiveringen.

Ända sedan JYSK etablerades i Sverige 1991 har två saker stått i fokus: kunderna och medarbetarna.
Kunderna ska alltid få bra erbjudanden, samtidigt ska medarbetarna trivas.
De senaste åren har satsningarna på fokusområdena burit frukt. 
Inte nog med att JYSK slagit omsättningsrekord tre år år i rad – kunderna återkommer dessutom med vetskapen om att vi alltid har bra erbjudanden. 
Och som krydda på moset: Medarbetarna stannar allt längre.
– Vi har en fantastisk medarbetarskara som visat under pandemin att vi kan lyfta i flock. Vi står starkt som företag, säger Johan Sjödin.

Men utnämningen är på intet sätt ett slutmål för JYSK.
Målsättningen är att fortsätta överträffa kundernas förväntningar och att koras till detaljhandel-Sveriges bästa arbetsgivare. 
Och företaget är på god väg. Nyligen utsågs JYSK till ett av världens bästa företag av den internationella affärstidningen Forbes.

Det här är JYSKs löften till dig som kund:

1) Vi ska möta dina behov
Vi erbjuder Sveriges bästa kundservice oavsett hur du väljer att besöka oss. I butik, via telefon, chatt eller sociala medier. Vi finns där du finns och vi jobbar för att göra det lätt för dig.

2) Vi väcker dina sinnen
Att köpa heminredning är svårt, särskilt om man inte känner sig inspirerad. Vi satsar mycket på att modernisera våra butiker och visa upp de varor som kan göra just ditt hem unikt. Kom in, så lovar vi att visa!

3) Vi skräddarsyr en lösning som passar dig
Vill du ha hemleverans eller dela upp ditt köp på avbetalning? Vi hittar lösningar som passar just dig.

4) Vi finns alltid nära
Med 154 butiker och fler på gång lovar vi att alltid vara ett nära alternativ när du behöver något nytt till ditt hem eller företag.