Din varukorg

Din varukorg är tom

Din varukorg

Din varukorg är tom

Green Days - Spara upp till 65%
Click & Collect: Reservera online och hämta i butik efter 30 minuter 

 

Köp nu

Vi har öppnat upp JYSK.se för onlineköp efter en tids nedstängning på grund av ovanligt många beställningar. Observera att vi i dagsläget inte erbjuder hemleverans för större varor. Vi jobbar intensivt på lösa den uppkomna situationen, allt för att du återigen ska kunna handla och beställa hem alla typer av varor. Under tiden kan du använda befintliga leveransalternativ och du är varmt välkommen att besöka din lokala JYSK-butik, som du kan besöka tryggt och säkert tack vare våra omfattande Corona-rutiner. Vi tackar för förståelsen och hoppas att vi ser dig snart igen.
 

När du handlar på JYSK.se har du följande leveransalternativ att välja mellan:

Click & Collect: Reservera online och hämta i butik 

Click & Collect erbjuds för alla produkter som finns i våra JYSK-butiker. Om du väljer Click & Collect får du ett meddelande inom 30 minuter från butiken som bekräftar att din beställning är klar. Du måste hämta beställningen inom butikens öppettider samma dag som du får ditt meddelande eller de två följande arbetsdagarna. Du betalar för din beställning när du hämtar den i din valda JYSK-butik. 

FÖRDELAR MED CLICK & COLLECT

  • Inga leveranskostnader
  • Snabbt och enkelt - Inom 30 minuter kommer du att få en bekräftelse om att du kan hämta dina varor. 
  • Du slipper köa och leta i butik
  • Du väljer den JYSK-butik som passar bäst för dig
  • Du är säker på varans tillgänglighet

SÅ ANVÄNDER DU CLICK & COLLECT

  • Hitta den vara som du vill reservera
  • Klicka på ”Reservera och hämta i butik”
  • Välj önskad JYSK-butik för avhämtning
  • Fyll i de obligatoriska fälten och avsluta din reservation
  • Inom 30 minuter kommer du att få ett e-postmeddelande och ett SMS som informerar dig om att dina varor är klara för avhämtning.
  • När du gör en Click & Collect är det butiken själva som plockar dina varor från sitt eget lager.
     

Vanliga frågor

Om du önskar att veta mer om Click & Collect kan du läsa våra svar på vanliga frågor 

Köp online och hämta i butik 

Upphämtning i butik liknar Click & Collect men du betalar direkt på webben och detta ger dig tillgång till ett bredare sortiment än det vi har möjlighet att erbjuda direkt i våra butiker. Dessa varor packas från vårt centrallager och sänds sedan till vår butik där du kan hämta din beställning. På grund av detta behöver du räkna med en leveranstid på 4-10 vardagar. Just nu har vi längre leveranstider till våra butiker på grund av stor efterfrågan. Innan du gör din betalning ser du beräknat leveransdatum. (Vi erbjuder även hemleverans som beräknas ta 18-24 arbetsdagar som alternativ). Du kan enbart välja Upphämtning i butik om din varukorgs värde överstiger 999 kr.  Obeservera: Priser på hemleverans från butik kan variera.

 

FÖRDELAR MED ATT KÖPA ONLINE OCH HÄMTA I BUTIK

  • Inga leveranskostnader
  • Större urval - möjlighet att få "online only"-varor till din närmsta butik
  • Du väljer den JYSK-butik som passar bäst för dig
  • Du slipper köa och leta i butik - du meddelas när ordern har anlänt
  • 4-10 vardagars leveranstid
     

SÅ KÖPER DU ONLINE OCH HÄMTAR I BUTIK

  • Lägg önskade varor i varukorgen
  • Gå till kassa
  • Fyll i kontaktuppgifter
  • Välj "Upphämtning i butik" som leveranssätt och välj vilken butik du önskar
  • När du köper online och hämtar i butik så skickas hela din order från vårt huvudlager.
Hemleverans med postpaket 

PostNord levererar postpaket till ditt utlämningsställe eller om du vill med hemleverans. Fraktkostnaden är från 49 kronor på de minsta paketen som kan levereras till PostNords utlämningsställe och från 99 kronor på hemleveranserna. Kostnaden beräknas på volym och vikt.
 

PostNord Utlämningsställe:
Leverans sker till PostNord utlämningsställe där beställaren kan hämta ut paketet. När försändelsen finns på plats aviseras du via SMS. Paketet ligger kvar i 7 dagar.

PostNords hemleverans:
Med PostNords hemleverans kommer din order bli utkörd till den adress som anges i betalningssteget. När din försändelse är klar skickar PostNord ett SMS till dig för att komma överens med dig om tid för leverans. Leverans sker på vardagar 7-17 och i vissa postnummer även 17-21.

Har du inte möjlighet att vara hemma vid leveransen kan du välja Flexleverans där du kommer överens med fraktfirman om var de kan lämna din beställning vid din leveransadress. Observera att PostNords och JYSKs ansvar upphör när leveransen är registrerad som utlämnad till den angivna adressen. Leveransen kan inte reklameras i det fall den skadas eller blir stulen efter utlämnad leverans.

 

 Övriga frågor och svar:

Hur hanterar JYSK Corona?

Vi gör allt vi kan för att minimera spridningen av coronaviruset hos JYSK. Vi tar smittan på största allvar och gör vårt yttersta för att det varje dag ska vara tryggt för våra medarbetare att jobba och våra kunder att handla. Läs mer här om hur vi hanterar Corona.

Vad kostar hemleverans från butik?

Hemtransport med fraktfirma har ett frånpris på 349 kr från våra butiker.

Fraktpriset baseras på orderns totala vikt och vart i landet ordern ska sändas. Priserna varierar från 349 kr i tätorter till 1299 kr i de postnummer som är som mest avlägsna. 

På grund av den rådande Corona-pandemin kan vi för tillfället inte erbjuda möjligheten att lägga till inbärning av varorna på din order, samtliga leveranser sker därför till trottoar/tomtgräns.


Om det på grund av leveransproblem hos JYSK är nödvändigt att dela upp ordern i flera leveranser, står JYSK för den extra kostnaden

Hur gör jag som företagskund om jag vill lägga en beställning?  

Du kan välja mellan de befintliga leveransalternativen ovan. Har du fler frågor kan du besöka din lokala JYSK-butik eller ta kontakt med oss via telefon 010-4566260 eller maila B2B-se@jysk.com


 

 

Trygg E-handel