Alla besökare på vår hemsida kan skriva en recension. Därför kan vi inte garantera riktigheten av recensionerna. Varans betyg beräknas baserat på alla godkända recensioner i de länder där JYSK är verksamt.
12/21/2024
Go fotölj
Haft den ett par månader och helt plötsligt lutar sittdelen åt höger och ryggstödet åt vänster när man sitter i utfällt liggläge.. tror konstruktionen har gett sig. Förövrigt väldigt go fåtölj.
Armstöden är riktigt alltså riktigt usla tror dem består av typ Coca cola kartong
Namn: Erik
12/13/2024
Fåtölj Vadum
Det är den andra fåtöljen av denna som jag har, båda har gått sönder under, rören som håller upp hela konstruktionen har jag fått tillverka nya, finns inte att köpa som reservdel, svårt att få in fotstödet efter ett tag, sedan är det bara papp i armstöden, väldigt veka, hela fåtöljen lutar efter ett tag så man sitter snett, kan tyvärr inte rekommendera denna, den är ok i början men efter ett tag börjar den gå sönder
Namn: Tommy
11/18/2024
Skön fåtölj men usel kvalite
Första fåtöljen gick sönder efter 1 vecka. Fjäder som gick av och sköt ut ur tyget under stolen. Fick ny på garantin.
Den andra knackar mycket. Ena armstödet är redan trasigt p.g.a att man tryckt på armstödet när man rest sig.
Rekommenderas ej p.g.a usel kvalite vilket är synd då komforten är kanon.
Namn: Björn
01/20/2024
Armstöd
Första fåtölj klarade sig i ca 5 år. Helt ok kvalitet för pengar. Andra som vi har idag är hos oss i 2-3 år men armstöden på båda sidor är trasiga redan under första året. Nu är det så mycket skadad att det blir dags att köpa en annan men denna gången blir det annan leverantör. Tråkig att att de håller inte längre.
Namn: Elvis
12/22/2022
Svårt trycka tillbaka fotstödet.
Svårt trycka tillbaka fotstödet, man måste ta i mycket för att få tillbaka det. Ryggstödet på den ena fåtöljen är lite sned. I övrigt är den bra.
När du handlar online på JYSK, finns det flera olika leveransalternativ att välja mellan.
Du kan få din order skickad till din lokala JYSK-butik eller direkt hem till dörren med hemleverans.
Click & Collect – kostnadsfritt
Med Click & Collect kan du reservera varor online och hämta upp dem i din lokala JYSK-butik. När du reserverar varor online kommer JYSK att bekräfta att din order är redo för upphämtning inom 30 minuter. Click & Collect är kostnadsfritt och du behöver inte betala dina produkter förrän du hämtar upp dem i butiken.
Köp online - hämta i butik – fri frakt
På JYSK.se hittar du ett bredare sortiment av varor.
Om du vill köpa ”ENDAST ONLINE” varor, kan du lägga en order och betala den på JYSK.se för att sedan hämta upp din order utan extra kostnad i din lokala JYSK-butik.
När din beställning är klar för upphämtning kommer du att bli kontaktad av JYSK. Observera att vissa produkter inte är tillgängliga med detta leveransalternativ på grund av produktens vikt eller förpackningsproblem.
När du handlar online, kan du alltid välja att få din beställning levererad hem till dig, till arbetsplatsen eller till ett annat ställe som passar dig. Våra postpaket skickas via PostNord.
När du handlar större och tyngre varor såsom madrasser, soffor eller andra typer av möbler, kan hemleverans vara att föredra. JYSK samarbetar med välkända och säkra fraktfirmor runt om i världen för att se till så att din leverans kommer fram i tid. Som kund kan du välja att få din beställning levererad till din trottoar/tomt eller köpa till inbärning vilket innebär att din beställning bärs in i det första rummet efter huvudentrén. Du kan välja mellan leverans till trottoaren eller inburen hemleverans till ett rum som du själv väljer.
Endast i butik
Vi är stolta över vårt stora sortiment online. Men ibland kan en specifik vara endast köpas via Click & Collect eller direkt i butik. I vanligaste fall handlar det om ömtåliga varor, utgående varor eller varor som endast sålts under en kortare tid.